Trevlig kväll igår!

Godförmiddag folket ! :D
Så himla gott att inte vara bakfull idag. Men jag är väldigt seg och trött. Men de är de enda :D

Vi hade iallafall sjukt trevligt igår:D. Humöret var på topp och vi dansade som aldrig förr. Så det var verkligen en lyckad utgång! 
Vi mötte upp Fanny vid 10 tiden och så gick vi till PC och träffade några av Eriks kompisar. Så satt vi där inne kanske i 10 minuter, haha :)
Sen drog vi vidare till Trägårn, som tur var,var det ingen lång kö. Så vi kom in rätt snabbt :)!

Kvällen bestod utav dansande, drickande och trevligt folk som man träffade på dansgolvet. Vi avslutade kvällen med mcdonald´s. Så fett, men så gott när man druckit alltså ;)
Vi var hemma ungefär vid halv 4 och däckade rätt snabbt, iallafall jag :)*ler*

Jag ångrar inte att jag gick ut igår, för det blev lyckat :)


haha kolla han i bakgrunden ^^


Tog inte så många bilder under kvällen. Hade fullt upp med att dansa ! haha ;)

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback