Åter till bloggandet

Usch usch vilken dålig uppdatering det har varit denna helgen! Och det syns på statistiken också.. Men jag har umgåtts med min pojkvän , så det känns inte så lockande att sätta sig och skriva då. Men förlåt iallafall.

Nu har han iallafall åkt hem, tråkigt. Men men allt blir inte som man tänkt sig ibland. Nu kommer iallafall bloggningen bli normal igen ;)
Denna helgen har varit iallafall väldigt mysig. Igår kanske inte var min bästa dag , men jag tror mycket berodde på fel vecka.. :(

Nu har jag precis diskat och ska snart vidare till stallet. 
Sen ska jag nog faktiskt inte göra så mycket mer, ska ta de lugnt. Imorgon är det måndag igen :(






Jag och älsklingen hade mys+fetto kväll igår. Vi fläskade oss rejält, och man kände sig verkligen som en tjockis efteråt. Men men , det var iallafall väldigt gött!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback