Hemma

Vi har varit borta precis hela dagen. Det känns verkligen , för är verkligen jätte trött nu. 
Att övningsköra till borås var lätt , men när man kommer in till borås är det så himla mycket att tänka på, men det gick jätte bra.

Som vanligt glömde jag kameran hemma, så blev tyvärr inga bilder.. 

Nu väntar jag på att Kicki ska bli klar så vi kan börja färga varandras hår. Jag har fetaste utväxten så de ska bli skönt att få bort den. Känner mig som en gammal tant!
Ikväll är det ju även solsidan, som man INTE får missa. 
Och sen är det ju även premiär för Big Brother! Äntligen , jag ska sitta spikad framför tv:n klockan 9! haha.

Men nu ska jag ta mig någonting att äta. 
Hörs sen!


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback