Hörs imorgon!



Sitter här ny duschad och ska strax gå och lägga mig.
Har vandrat runt som en zombie dom senaste timmarna och har bara väntat på att jag kan gå och lägga mig.
Kände inte riktigt för att gå och lägga mig klockan kvart över 6, haha. Men nu känner jag att det är dags att krypa ner i bingen och sova!

Känner mig fräsch nu också när jag är ny duschad och har tvättat bort den äckliga lukten man får när man solat solarium (Nackdel när man solar solarium, tyvärr!) så nu luktar jag Elin igen .
Jag ska nog börja sola igen, regelbundet. Är så trött på att nästan alltid vara den som är vitast! 
Jag får helt enkelt bli en solarietorsk..

Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket och låta drömmarna ta över. Får se om jag kan somna, då min katt är rätt jobbig just nu. Biter i allt och springer runt som en galning!
Ska även se om min kära pojkvän vill byta några ord med mig innan sovdags också, jag saknar honom så mycket! ♥

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback