Onsdag




Godkväll!
Jag har tänkt på en sak, jag har nästan inga nya fina bilder på mig längre..?!

Förut tog jag nästan nya bilder på mig varje dag och hade hur mååånga bilder som helst verkligen! Men nu har jag nästan inga?! 
Jag orkar helt enkelt inte ta bilder + att jag för tillfället inte äger en digital kamera..
Men så fort jag får tillbaka min systemkamera ( den har varit på en tripp till London med min brors tjej) så ska detta bli ändring.
Jag måste ha nya bilder till headern och nya bilder till bloggen. Kanske inte så roligt att se bilder som är tagna för nån månad sen!
Skärpning Elin, skärpning!

Nåja, vädret suger och de enda jag vill är att sitta inne och glo film med en stor fet chocklad kaka. Men eftersom jag har djur som måste skötas måste jag fixa med dom.
Min hund måste ut en sista gång innan jag kan hoppa in i duschen och krypa ner i sängen.
Det var iallafall skönt att sola förut, de blev en 20 minutare ;)


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback