Torsdag

Min ena tatuering som jag har på benet :)

Idag har det verkligen varit en fullspäckad dag,gör en snabb resumé av min dag.
Morgonen började med att jag började skolan vid 20 i 10 och hade lektion till klockan halv 1.
Sen hade jag rast från halv 1 till klockan 3(!?)Men utnyttjade tiden till att plugga lite körteori (Ger mig själv en klapp på axeln).
Sen klockan 3 så hade jag filmkunskap till klockan 4. 
Efter de åkte jag in till stan och träffade upp min älskade vän Niffe och träffade även pojken min en snabbis och fick en massa pussar av honom, innan jag och Niffe skulle bege oss till Never die tatto.
Niffe skulle äntligen tatuera sig och jag var med som stöd! Tatueringen blev jätte fin !

När jag satt där inne i studion blev jag så himla sugen på en ny gaddning! Men jag får vänta med de tills jag har pengar och tills jag är 200% säker på vad jag vill göra :)!

Vid halv 8 gick min buss hem till mig och jag var hemma hos mig vid halv 9! Så min dag har verkligen varit lång, men rolig!
Nu har jag precis tvättat bort sminket och ska snart gå och lägga mig!

Imorgon händer de också en del grejjer, ska bli roligt!
Det är fredag imorgon och jag kan ju säga att jag ska inte sitta hemma och ha en myskväll denna fredag utan imorgon KÖR vi!

Vi hörs imorgon!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback