Ansiktmask

Godkväll på er!
Sitter ensam inne på mitt rum nu. Älskling har ju åkt hem nu, känns väldigt tomt. Men överlever ;)!

Just nu sitter jag med en ansiktmask och känner mig allmänt snygg, haha! Det värsta med ansiktmask är att man ser så jäkla konstig ut! Man är ju inte speciellt snygg.. Men man känner sig iallafall fräsch efteråt!
Ska snart tvätta bort den, och passa på att duscha samtidigt. Sen blir det nog bara att ta de lugnt resten av kvällen innan man ska sova och gå upp till skolan imorgon!

Det positiva att börja skolan imorgon är att man får in en rutin igen och man kan fixa iordning sig!
Men det kommer inte vara lätt att gå upp imorgon, kan jag ju säga redan nu.. Haha!

Men ska in i duschen nu! Hörs innan jag går och lägger mig :)



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback