Back

Som ni märkt har jag varit borta från bloggen ett tag nu.
Kände att jag inte hade något att skriva om, som jag förövrigt inte har nu heller. haha!
men jag har så himla tråkigt så tänkte jag kunde slänga in ett inlägg nu såhär framåt kvällen.

Idag skulle jag och min vän egentligen ut på krogen, men eftersom ingen kunde eller ville följa med bestämde vi oss för att vara hemma. Inte så roligt att gå på krogen två stycken, man ska vara ett gäng.
Så för mig blir det tyvärr bara en hemma kväll med päronen. Blir väl att checka Lets dance som börjar idag och äta upp min alladinask som jag har kvar sen julen.. Inte helt fy skam iallafall!

Imorgon blir det att gå upp tidigt , för att hinna med allt innan jag ska dra till göteborg och möta upp min pojkvän. Ska checka lite telefoner(funderar på att köpa en..) och sen se om det finns något kvar på rean man kan få med sig hem. 
Men det återstår och ser!
Sen avslutas dagen i göteborg med bio, The tourist, som verkar väldigt bra!

Så nu fick ni även reda på vad jag ska göra imorgon! 
Ska faktiskt försöka ta med mig kameran imorgon, så jag har lite nya färska bilder att bjuda på till er imorgon :)




Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback