Mot stan

Hej igen!
Har precis fixat mig. Mitt hår är rena katastrofen idag.. Hatar när det blir så, elektriskt och håret står åt alla håll och kanter.
Men men, alla har vi såna dagar, och tyvärr har jag min idag!

Jag ska snart gå till bussen(eller om 30 min) och träffa min pojkvän. Stackarn ska följa med mig när jag springer runt i affärer och tittar efter något att ta med sig hem, men han väljer de själv! :)
Jag lägger in lite snabba bilder som jag tog för bara några minuter sen!
Hade lite roligt med kameran som ni kanske märker.. ;)
Jag vet inte när jag kommer hem idag!
Eftersom vi ska på bio också, så det blir nog inte så mycket mer bloggning idag. TYVÄRR... ! haha

Men ni får ha de förjävla gött så hörs vi när vi hörs igen, och då bjuder jag(förhoppningsvis) på massa bilder !


Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg & fin tjej .



checka in min blogg och lämnar en kommentar så är du gullig :)

2011-01-08 @ 14:25:17
URL: http://jjessicaggunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback