Usch

De känns ännu värre nu! Ögonen svider, kinderna bränner och huvudet snurrar! :(
Jag orkar verkligen inte bli sjuk nu! Varför ska alltid jag bli sjuk? Typiskt min otur ..

Nåväl, pratade med älsklingen nyss och planerade lite inför sportlovet! ;)
Det är hemligt än så länge eftersom det inte är 100 ännu, men jag hoppas verkligen de blir som vi tänkt oss! 
Kommer bli perfekt.

Nu över till något mindre roligare.. Nu ska jag ta fram min underbara samhällsbok och plugga inför provet på fredag! Ovasett om jag har 40 graders feber så måste jag göra provet på fredag. Har ingen lust att göra det muntligt !

Så vi hörs sen efter att jag pluggat färdigt(får se hur mkt jag orkar, med tanke på hur jag mår!) Det är så synd om mig...


En sjuk, osminkad och en sliten Elin :(

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback