Fullrulle

Hej bloggläsare!
Förlåt för en liten seg uppdatering, men har varit lite upptagen om man säger så. Har haft häcken full!
Gick till stallet vid halv 3 tiden ungefär och fixade åt både min och mammas häst, snäll dotter jag är va ? ;)
Sen kom mamma och plockade upp mig påvägen hem från jobbet och sen var det bara för mig att byta om och åka och möta älsklingen vid landvetter för att inhandla lite mat :)

Sen har vi käkat en mycket god (men stark, för min smak ;)) korvstoganoff och ris, som älsklingen gjorde :)! Och nu har jag äntligen satt mig i soffan efter en härlig dusch! Haha! En liten kortfattad resume från vad jag har gjort, med andra ord, fullrulle!

Nu ska jag ta fram mina skolarbeten igen !

Puss
image description

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback