Grattis älskade pappa

Godmorgon! :)
Har precis druckit mitt morgon te, så nu är min morgon räddad ! Haha! Nä, men skämt osidå, så brukar jag alltid dricka te, ovasett tid på dygnet! Älskar de ;).

Sov ju hemma inatt, och jag har sovit som en stock, verkligen! :) Helt underbart! MEN så loggade jag in på facebook och fick se något som jag inte riktigt blev glad över precis! Förstår inte vissa personer hur dom tänker.. Men vill inte ta det här på bloggen , då det bara kan bli större problem..

Nåja!
Nu ska jag snart klä på mig och fixa mig lite snabbt, för att sen åka hem till mamma. Hon ska nämligen hjälpa mig med lite plugg idag, världens bästa mamma :)

Vill bara säga ett stort grattis till min pappa som skulle fyllt 55 år idag! Du är så oehört saknad och jag älskar dig så mycket!
Jag lovar att besöka dig på din minneslund innan denna veckan är slut! I LOVE YOU!

Jag saknar värmen . jag saknar att vara brun och jag saknar teneriffa!


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback