Håll alla tummar och tår

ÄNTLGEN! :)
Sitter jag och dricker mitt efterlängtade morgon te och frukost! Har hållt igång hela morgonen. Vaknade ju vid halv 10 tiden, sen har jag hunnit vara ute med hunden och fixat och trixat i stallet :)
Men det har inte bara varit bra under morgonen, Freja har fått åka in till sjukhuset igen! När vi skulle kissa henne i morse, satte hon sig ner som vanligt, men det kom ingetning.. Endast några droppar bara..

Så Kaj är nere med henne nu, FAN kan det inte ta slut någon gång!! Hon är ju bara en liten valp :(

Jag stannade hemma, för att fixa här hemma och ta hand om resterande djuren! Så hjälper till på det sättet istället! Vi får hålla alla våra tummar och tår att dom hittar felet nu! 

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback