Saknar min pojke !

Det är så tråkigt !
Att vara hemma ensam! Helt sjukt. Jag har diskat och städat i köket och varit ute med Athos och tittat på tv typ. Nu vill jag att min kärlek ska komma hem, så vi kan käka ! ;) haha!
Men han kommer om en timma ungefär! 

Känner mig så seg, och jag är så sjukt sugen på att börja gymma nu va! Eller iallafall gå iväg och sola .. Känner mig som en blekfis !! Så ofräscht! 
Och det roliga är att vi har ett gym och solarium max 100 meter härifrån, men har bara inte orkat gå dit ännu och tittat hur mycket det kostar och hur fräscht de är osv osv!

Men ska göra det snart , nu får de fan bli ändringar ! ;)

PUSS


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback