Skidsemester

Hej godingar! :)
Ni är la för underbara att ni fortfarande kikar in här, även fast jag inte bloggar speciellt mycket! Visserligen har jag tappat lite läsare, men det är förståligt. Men blev faktiskt lite förvånad när jag såg att ni är en del kvar :)!

Ska verkligen börja ta tag i mitt bloggande igen, och verkligen försöka uppdatera minst 5-6 inlägg per dag! Det låter bra va ;)?

Sitter just nu i stugan , ensam. Alla andra är och åker skidor, men ville inte följa med. Är hemma och pluggar istället! 
Jag har kommit överens med mig själv nu, att skidor är verkligen ingenting för mig! Är alldeles för skraj + höjdrädd och har kommit på det inte är någon speciell bra kombination! ;) haha!

Och imorgon åker vi hem!! Äntligen! Längtar tills jag och älsklingen får krypa ner i VÅRAN säng i VÅRAN lägenhet! :D
Vill verkligen bara hem nu...


Bjuder på en supersnygg bild på mig, från backen ;) HAHA...

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback