Skit trött

Har iallfall lyckats få klart ett arbete!
Imorgon ska jag åka hem till mamma igen, och så ska hon hjälpa mig med lite arbeten så jag blir klar någon j*vla gång, börjar få lite smått panik och är trött på att somna med en klump i magen hela tiden .. :( Jag har iallafall lovat mig själv, att nästa termin ska jag inte ligga efter med något enstaka arbete, allt ska in den tiden den ska vara inne! Inga uppskjutningar!

Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre, så då är det liksom ingen ide att fortsätta, blir inget bra ändå! Ska även jobba imorgon 16-21 , så tyvärr blir det ingen pluggning på kvällen .. Och på tisdag fyller mitt hjärta 20 år!
Men har iallafall bestämt mig, jag SKA bli klar med allt innan denna veckan är slut! Punkt slut!

Med detta underbara avslut säger jag nu:
Godnatt lovers and haters !

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti :)

Hoppas du haft en fin helg och att du sover gott i natt!

Önskar dig föresten en trevlig Valborg ;P



KRAM!

2012-04-30 @ 01:52:18
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback