Vilken dag

Herregud säger jag bara, vilken dag!
Freja blev kvar på djursjukhuset, dom vet inte vad det är med henne, så de ska söva henne igen och röntga henne. Hon har ju haft problem att svälja och hostar upp slem så fort hon anstränger sig eller äter/ dricker.. Stackarn :(
Får hoppas att de ringer snart så vi kan hämta hem henne!

Vi kom hem för ungefär 45 minuter sen, så vi har alltså varit iväg i nästan 5 timmar ! Så både jag och Kaj är sjukt trötta nu!

Och jag måste bara säga tack till min bästa vän, Kicki, som tog stallet för mig idag! Det var verkligen guldvärt! :)

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska vänta på att dom ringer från sjukhuset !

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback