Be strong!


Nackdelen med mig är att jag tar allt personligt, även om det är jag som har hat rätt i en diskussion tillexempel. Det är någonting jag verkligen måste jobba med, stänga ute allt som jag vet är fel. Annars kommer ju min värld rasa samman helt och hållet!
Men kan ju lova er att det inte är lätt att bara helt plötsligt ändra på sig, det kommer ta lång tid! Men jag ska försöka lära mig att inte ta skit mera!
Istället för att bli arg , så ska jag börja tycka synd om dom som tror sig vara bäst, och alltid har rätt. För dom kan då inte ha de lätt. Tror egentligen ingen tycker om en sån person, och oftast har denne inga riktiga vänner!

Så egentligen är det rätt tragiskt!

Så det är också något jag måste jobba med 2012 ! Nu måste jag lära mig att stänga ute alla störande människor och köra mitt egna race
!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback