Lördag !


Har ni sovit gott ? :D Det har faktiskt jag gjort, har sovit hela natten igen! Det känns skönt faktiskt. 
Och vilket underbart väder vi har idag, solen skiner för fulla muggar :)

Idag kommer min pojkvän hem till mig, mysigt! Han kommer om kanske 1-2 timmar, och eventuellt stannar han ända till måndag morgon :) men vi får se!
Har iallafall bestämt mig för att inte ligga inne hela dagen idag utan ska ut ! Kanske även ta en ridtur på min lilla boll till häst, och gå en härlig långpromenad med hundarna! :)

Och givetvis ska min nya kamera följa med, så ska ni få se vilka kalas bilder den tar ! ;)

PUUUUSS på er ! :*


how do you make gifs

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback