Snillet

Jag bara skriver och skriver och skriver.. Herregud, dessa uppgifter är verkligen mördar uppgifter! :(
Men har iallafall tagit en liten paus i pluggandet nu och ska ta mig en kopp te och en macka så jag får lite mer energi och värme i kroppen! :)
Det kommer kännas så sjukt bra sen när jag är färdig med den här uppgiften!

Idag har vi bott hos min bror i 2 veckor, jag och Kicki! Tiden har faktiskt gått väldigt fort, och imorgon är det dags att "flytta" hem igen och komma tillbaka till alla rutiner. 
Kicki åker hem idag, och istället kommer min älskling hit och sover här hos mig sista natten :)!

Nu ska jag kila ut i köket igen , så hörs vi sen igen ! 

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback