Bio blev utgång!

Dålig uppdatering och jag vet att jag säger det varje gång, men nu ska jag bli bättre! :D

Igår var det ju Sveriges nationaldag! Grattis älskade Sverige och klart man är en stolt svensk!
Tanken var egentligen att jag, älskling, Jennifer och Andreas skulle på bio, men påväg till bion så bestämde vi oss för att skita i det och dra och käka och gå ut istället!

Så istället för bio blev det en väldigt lyckad och grym utekväll! Vi drog till PC och käkade och drack lite, och sen drog vi vidare till Berså! haha :D

Jag hade de skönt då jag var ledig idag, men älskling skulle upp och jobba imorgon så han var la inte så jätte pigg imorse ;)

Men vi alla hade iallafall jätte roligt, och senare kom även några arbetskamrater också, trevlig!



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback