Godmorgon

Godmorgon mina fina läsare! :D
Sovit gott ? Det har jag, men är sjukt trött. Det är inte mänskligt att gå upp vid den här tiden! 
Men ska iväg idag tillsammans med mammi, vi ska åka ner till kållered för att följa med en av våra hundar som vi har ute på foder till vetrinären tillsammans med hennes ägare. 
Därför är det upp tidigt idag, eftersom vi redan ska vara där vid 9.30!

Nu ska jag fixa mig lite och äta frukost. Sen blir det att släppa ut hästarna innan vi åker också

* Åka till vetrinären i kållered!
* Svänga förbi Ikea och kika lite där (Och eventuell fika)
* Rida min häst!
* Bli klar med mitt arbete som ska vara inne på fredag.


TRÖÖÖTT!

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback