Rätt dålig uppdatering idag!

Jag vet! Förlåt :( Men har haft fullt upp, och det har verkligen varit lite blandade känslor idag! 
När jag hade åkt hem igår, så fick jag ett sms av min sambo lite senare om att han inte hittar Siri(våran katt som är otroligt skygg och rädd av sig) . Men eftersom hon oftast ligger och gömmer sig tänkte jag att hon kommer la fram sen.
Men sen hade hon inte kommit fram på morgonen heller när Erik gick till jobbet , så när jag kom hem började vi leta överallt, men hon var verkligen spårlöst försvunnen :( 
Men efter mycket letande, både ute och inne, så såg vi hår på spisen och så tittade vi bakom kylen ( det är en liten glipa mellan kylskåpet och väggen) och där bakom satt hon! Lilla gumman!

Så det var verkligen en lättnad när vi hittade henne, hade hunnit bli riktigt orolig ! :(

Sen har vi ätit tacos och myst framför let´s dance , så därför har uppdateringen varit som den varit !

Vad gör ni denna fredagskväll? :D


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback