God fortsättning!

Godkväll!
Då var det 1 januari 2011, då börjar man om igen !

Min nyår var hur bra som helst i början, ända fram till 12-slaget då allt började fucka upp sig och det blev rena slagfältet i lokalen.
Allt började när vi kom tillbaka till lokalen efter att ha tittat på fyrverkerierna.
En del folk kom och förstörde allting och var bara ute efter bråk, så omoget ! Och alla skrek på alla och tillslut var de krig typ.
Det var som att titta på en scen ur en film..  Stackars min pojkvän som var där och var tvungen att vara med och se allt ..

Till slut fick vi ut alla och vi kom hem från lokalen kanske runt kvart i 4 .. Rätt trötta och besvikna på kvällens slut och början på de nya året!
Men som tur var så var inte hela kvällen hemsk utan hade faktiskt riktigt roligt ett tag! =) jh

Vi vaknade runt 11 och gick och käka pizza som frukost , och kan säga att det var uppskattat. Älskar att äta pizza när man är bakfull, eller iallafall något fett!
Men vem gör inte de ? :)

Runt 3 drog jag och Älskling hem från Jennifer, och åkte hem till han.
Så är hemma hos han nu!
Det blir nog en lugn hemma kväll framför tv:n!


Bjuder på en oehört charmig bild på mig och min pojkvän...

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback