Ja , jag är arg!



Är så jävla trött på den här skiten nu.. Förfan vakna upp och se problemet!
Jag orkar inte så mycket mer, eller jag orkar inte med dig!! samma problem hela jävla tiden. Och allt är tydligen mitt fel hela jävla tiden. Antingen är jag för tyken eller så är det något annat. Men kan du förfan inte se att det är DU som är det jävla problemet. Det kanske är du som är boven i dramat, det kanske är du som startar allt och är bråkkåt hela tiden? Men nej, du har ju fan aldrig fel. 
Du tror dej vara så jävla perfekt. Jag orkar inte med att jag får skulden för allt. 
Är så otroligt trött på dig nu, vet inte vart jag ska ta vägen.. Finns ingen stans att ta vägen..



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback