Ångesten kommer krypande.. igen!

Ligger och vrider och vänder på mig i sängen. Blundar, tittar,vänder mig några gånger till och så håller de på.
Jag kan verkligen inte sova.
Magen känns som den ska vändas ut och in, tankarna snurrar som.. Ja jag vet inte vad. Ångesten hinner ikapp mig och hjärtat dunkar fortare.

Jag är så trött på den här jävla skiten. Varför skulle jag inte kunna få sova en endaste natt utan att ha några problem att somna på kvällen och sova mig igenom hela natten till morgonen, varför ska det vara så jävla svårt för?!
Jag är trött på att alltid ligga vaken om nätterna, jag är trött på att alltid vara trött, jag är trött på att inte ha någon lust eller ork till någonting!

Jag önskar jag kunde sätta fingret på vad de är för något som gör att jag mår såhär, jag önskar det fanns något botemedel som man slapp känna smärtan i bröstet varje natt.. Gaah blir galen..
Egentligen är inte detta inlägget till er bloggläsare, men jag kände för att skriva av mig nu i stundens hetta.

Är det någon som känner igen sig ?


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback