Haha, Sverige alltså

Varför kan vi svenskar aldrig vara nöjda?
Hela vintern har vi klagat på att det är för kallt och att man vill ha sommar, sol och värme! Nu när vi ÄNTLIGEN har sol och 25 grader typ, nej då ska alla klaga på att det är för varmt ? Det är så typiskt oss i Sverige ;)
Men jag är likadan så jag kan inte säga så mycket, men den värmen som var idag har jag rätt att klaga lite, då jag inte är 100% frisk, men annars har jag faktiskt njutit till max! Har till och med fått lite FÄRG idag :D whohoo!

Aja, kom iallafall precis in med hundarna, de därimot har jätte ont av värmen och ligger helt utsträckta på golvet och flåsar.. Stackarna!
Mår fortfarande inte hundra, men ska iallafall försöka gå till praktiken imorgon, och så får vi se hur jag känner mig på eftermiddagen! :)

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig och plugga lite, duktigt va ?! :)


Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback