Kom igen nu SVERIGE!

Haha, trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag någonsin skulle ha den här rubriken! Då jag inte är intresserad av hockey över huvudtaget. Men eftersom jag har en sambo som tittar på varje Sverige match hemma så blir jag ju uppdaterad av resultaten, och om jag inte minns fel så har Sverige endast förlorat en match och det var mot Ryssland.
Och nu är dom i kvartsfinal och hörde att det står 3-3 nu och Sverige måste vinna för att kunna vara med i semifinalen som de också måste vinna och finalen på söndag!
Och eftersom jag älskar mitt Sverige så får vi verkligen hoppas att dom går vidare! Tycker faktiskt dom är värda de!

Så kom igen nu SVERIGE , visa vad vi går för ! :)



Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback